czwartek, 2 lutego 2017

Luty 2017 - kolejny dług spłacony

Luty to miesiąc, kiedy udało nam się spłacić kolejny dług w całości. Pożyczka na samochód spłacona. Moje auto po rozwodzie zostało wraz z byłym mężem. Przeprowadzając się do nowego mieszkania mojego obecnego męża nie miałam możliwości wozić dziecka do starej szkoły a potem jechać do swojej pracy. Jest to codziennie ok. 35 km. Brak połączenia autobusowego do mojej pracy. Potrzebowaliśmy drugiego samochodu. Odkładaliśmy pieniądze ( spłacając regularnie inne długi) przez kilka miesięcy jeżdząc jednym samochodem, co było bardzo uciążliwe ze względu na godziny pracy męża. Po kilku miesiącach dopożyczyliśmy resztę pieniędzy i kupiliśmy drugi samochód. Spłata tej pożyczki trwała 10 miesięcy. W lutym już jesteśmy wolni od tego długu. Dziś po tym wszystkim nie zdecydowałabym się na tak wysoką pożyczkę, ale kiedy ją zaciągaliśmy byłam na etapie nieświadomości finansowej i w ten sposób mimo już posiadanych długów dołożyliśmy i ten. Na szczęście kolejny krok za nami. Jest nam o 1000 zł miesięcznie lżej i zastanawiamy się nad tym, że jeśli byliśmy w stanie przeżyć z tym obciążeniem to te pieniądze trzeba rozsądnie przeznaczyć na spłatę kolejnych długów.
Kusi żeby odpocząć, kupić coś nowego do domu, ale bardziej kusi żeby mieć o kolejny dług mniej.
Wierzę, że starczy nam siła aby wytrwać. Trzymam za nas kciuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz